שבוע לשבועות, תום ספירת העומר, ימי חג הקציר וראש חודש סיוון שאחד הפירושים לשמו הוא עת להט השמש, ואכן אלו הם ימי שלהי האביב, הקיץ בפתח…
ובשדותינו ביכורי העונה החמה, מבשילים הדלועים. שפע גדול של קישואים כהים ובהירים והיבול עולה עם המעלות. דלעת הערמונים מפתחת לחי זהובה וזה סימן שאפשר להתחיל ללקט מן המעדן. הדלעת היפנית מכתימה ובין ערוגות הפקוס שהוא סוג של מלפפון מקומי קדום, כבר טעמנו פירות פריכים ראשונים לעונה. במקשת המלונים תופחים הפירות לצד פרחים צהובים רבים ובין שרכי האבטיח החלו להגיח אבטיחונים קטנים, סימן לבאות.
"התאנה חנטה פגיה והגפנים סמדר נתנו ריח", בין עצי התאנה מחפשים בכורות לביכורים ועל הדרך נהנים מתפרחת הגפן וניחוח הסמדר העדין והמיוחד. בבוסתנים, ככל שעולה החום עולה גם רמת המתיקות. פרי השסק כעת בשיאו ועימו גם תותי העץ והשדה, נקטרינה, אפרסק וביכורי משמש. בקרוב שזיפים, ענבים ומנגו.
בשבוע הקרוב יום חמישי ערב חג שבועות נעבוד בכל חנויות המשק עד השעה 14:00. ימי חלוקת המשלוחים, ללא שינוי.
שבת של שלום
חג ביכורים שמח
מהמשק




